آخرین مطالب
 
  • نویسنده : , نوشته شده در: ۲۹ اسف۱۳۹۶
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم از یک رسانه قوی و جدید با سرعتی بالا در دانلود کردن و کیفیت های دلخواه انتخابی به عنوان مثال ۱۰۸۰p , 720p, 480p bluary ، حتی حجم نیز قابل select است.فیلم یک نمایش با فیلم نامه ای خاص در ژانرهای اجتماعی ، عاشقانه ، کمدی ( محبوب بین ایرانیان ) است.سریال ها نیز بسیار محبوب تر از فیلم سینمایی تک قسمتی بین افراد سراسر جهان است.


    فیلم اکشن یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های ژانر اکشن بیشتر در دهه ۷۰ میلادی بود. در طول تاریخ این ژانر، از بروس لی به عنوان اولین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت این ژانر شد، یاد می‌کنند.پیشرفت در برنامهٔ کامپیوتری “ساخت جلوه‌های ویژه (به انگلیسی:CGI)” باعث شد تا ساخت صحنه‌های اکشن و سایر آثار مجازی که نیازمند تلاش‌های تیم‌های بدل کار حرفه‌ای در گذشته بود، ارزان‌تر و آسان تر شود. اگر چه واکنش‌ها به فیلم‌های اکشن شامل مقادیر عمده‌ای از جلوه‌های ویژه، به عنوان فیلم‌هایی که از انیمیشن‌های کامپیوتری برای ساخت رویدادهای تخیلی و فوق باور استفاده می‌کردند شناخته شده بودند، بیشتر اوقات با انتقاد مواجه می‌شدند. « ویکی پدیا »

    الف) فیلم کمدی

    فیلم های طنز بر دو زبان فارسی و خارجی است.اما فیلم های طنز ایرانی مانند خالتور ، اکسیدان حسابی سروصدا کرد و بسیار محبوب شد.یک سریال ایرانی که این روزها بسیار پیگیری می شود سریال پایتخت ۵ است.فیلمی به هنرمندی محسن تنابنده سریال تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش میشود و بسیار نیز پرمخاطب است.

    فیلم آینه بغل نیز میتوان یک فیلم اجتماعی کمدی به عنوان یک فیلم پرفروش در سینما با هنرمندی محمدرضا گلزار بیان کرد.

    ب) فیلم ارزشی

    فیلم به وقت شام و سرو زیر آب از فیلم های جشنواره فجر ۹۶ است. به وقت شام به کارگردانی حاتمی کیا با هنرمندی بازیگران علی عبادی – بابک حمیدیان – هادی حجازی فر – پیر داغر – منصور نواصری – جلال زندش – رزاق رادان – عبدالرضا نصاری است.

    ج) فیلم اجتماعی

    فیلم لاتاری نیز برای آن دسته کاربرانی است که عاشق فیلم های امروزی اند.جواد عزتی ، حمید فرخ نژاد ساعد سهیلی در آن ایفای نقش میکنند.سه بازیگر دوست داشتنی و طنز پرداز سینما ، از این بهتر نمیشود.اما داستان لاتاری چیست؟ دختری است که برای اینکه دوره ی خوانندگی ببیند به ترکیه می رود تا ببیند استعدادش در چه حدی است ولی در دام کارتل های قاچاق جنسی می افتد و اسیر میشود..او از این موضوع بسیار ناراحت میشود اما نمیداند باید چکار بکند.

    کارگردان لاتاری محمد حسین مهدویان است.