آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۳۰ شهر۱۳۹۵
  • آلبوم «دستامو دریاب» اثری از «کوروش انوش»

    نشست خبری آلبوم «دستامو دریاب»با صدای کوروش انوش، خواننده ارکستر ملی سوئیس عصر روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه در تالار امیرخانی واقع در خانه هنرمندان برگزار شد.کوروش انوش مدتی را خارج از کشور زندگی کرده است و طی آن زمان به‌عنوان خواننده ارکستر ملی سوئیس به فعالیت مشغول

    ده است. این هنرمند در بخشی از صحبت‌هایش به نکته اشاره کرد که: عواید حاصل از فروش آلبوم صرف امور خیریه خواهد شد.

    وی در پاسخ سؤال خبرنگار، منبع درآمد خود را ساخت قطعات پزشکی در کشور سوئیس عنوان کرد.

    انوش افزود: خداوند ذات انسان را همراه با صلح، عشق و آرامش آفریده است. همین موضوع در وجود ما انسان‌ها جا دارد. من سعی کردم با انتشار این آلبوم صدای ایران را به گوش تمام مردم دنیا برسانم.

    این هنرمند در ادامه گفت: آهنگساز تمام قطعات خودم بوده‌ام. همکاری با الیاس شیرزاد افتخار بزرگی برای من بوده است. دو قطعه را ایشان برای من ساختند که متأسفانه به علت نداشتن زمان این دو قطعه به آلبوم دستامو دریاب نرسید و در نظر داریم در آلبوم دوم از این دو قطعه زیبا استفاده کنیم.

    محمدعلی بهمنی، ترانه‌سرای این آلبوم در بخشی از مراسم اظهار کرد: ترانه‌های آلبوم با دیدگاه خاصی نوشته‌شده است. مثلاً در یک ترانه نگاه ویژه‌ای به خلیج‌فارس داشته‌ایم. وی افزود: خیلی خوشحالم که در این آلبوم حضورداشته‌ام.

    علیرضا بدیع دیگر ترانه‌سرای آلبوم تصریح کرد: این آلبوم در مراحل اخذ مجوز مشکلی نداشته است. زیرا کوروش انوش با هنرمندانی کارکرده است که فضای موسیقی، ارشاد و رسانه رامی شناسند و به همین دلیل مشکلی پیش نیامد.

    کوروش انوش در پایان اضافه کرد: برای رسیدن به جایگاه باید تلاش کرد. من هرچه در توان داشتم را ارائه کردم. من به یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم رسیدم و آن‌هم این بود که در میهن و سرزمین خودم و برای هم‌وطنان بخوانم. خدا رو شکر می‌کنم که من را به آرزویم رساند.

    آلبوم موسیقی«دستامو دریاب» به آهنگسازی و خوانندگی «کوروش انوش»  فضایی پاپ و کلاسیک دارد. این اثر با نظارت «محمد سریر» و توسط شرکت ایران گام با مدیریت صدرالدین حسین‌خانی منتشرشده است.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب