آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۴ مرد۱۳۹۵
  • 635910432578933799

    صبح امروز، با اعلام دفتر موسیقی وزارت ارشاد، سرانجام مجوز آلبوم «منشور» به آهنکسازی و خوانندگی کاوه یغمایی از سوی دفتر موسیقی اعلام شد.

    به گزارش «موسیقی ما»، خبر مجوز جدیترین آلبوم کاوه یغمایی که پروسه تولید آن از چند سال پیش آغاز شده است، صبح امروز به طور رسمی از طرف سایت دفتر موسیقی اعلام شد.

    یغمایی در آلبوم «منشور» که آهنگسازی آن را خود برعهده داشته است، از اشعار روزبه بمانی، حسین غیاثی، میثم یوسفی و همسرش نیلوفر فرزندشاد استفاده کرده و به زودی قرار است این آلبوم را منتشر کند.

    کاوه یغمایی پیش از این آلبوم «مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر کرد و پس از آن ایران را برای چند سال ترک کرد. او در سال ۱۳۸۶، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد و حالا قرار است سومین آلبوم خود را به دست علاقه‌مندان برساند.

    علاوه برآن، کاوه یغمایی که قرار بود پس از مدتها دوری از عرصه موسیقی داخل کشور، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی برگزار کند، در حالیکه تمام بلیت‌های کنسرتش به پایان رسید، نتوانست روی صحنه برود و آن را به آینده موکول کرد. حالا این روزها کاوه با نوازندگانی چون بابک ریاحی‌پور، مسعو همایونی، نیما حمیدی، نیلوفر فرزندشاد و… در حال تمرین برای کنسرت هستند و طبق شنیده‌ها قرار است در شهریورماه با کنسرت دیگری با مخاطبان خود دیدار کند.

    به زودی جزئیات سومین آلبوم کاوه یغمایی با نام «منتشور»، از طریق سایت «موسیقی ما» عنوان خواهد شد.

  • برچسب‌ها:
  • نظرات درباره این مطلب