آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۲۹ شهر۱۳۹۵
  • اثر جدید «فرشاد خشنود» رونمایی شد

    «فرشاد خشنود»که بانام هنری«باکتری خان»آثار هنری خود مانند آلبوم«روزگار جدید» را به بازار ارائه می‌دهد،از تازه‌ترین آلبومش که«روزگار مجازی ۱» نامیده شده است، رونمایی کرد.

    فرشاد خشنود این آلبوم را در سبک الکترونیک منتشر کرده است و این اثر شامل ۱۲ قطعه‌ی اینسترومنتال و بی‌کلام است که با قطعه «زمین» آغاز و با قطعه «برای زمین» خاتمه می‌یابد.

    مراسم رونمایی این اثر در نشر «چشمه» واقع در پردیس کوروش برگزار شد و در ابتدا، مجری و کارگردان مشهور تلویزیون،«مسعود فروتن»، به پشت تریبون رفت و برنامه را با معرفی کوتاهی از فرشاد خشنود و توضیحی درباره‌ی آلبوم، آغاز کرد و سپس از «فریدون خشنود» تولیدکننده آلبوم(پدر فرشاد خشنود)،دعوت کرد که به پشت تریبون بیایند و گپ کوتاهی با او زد.

    در ادامه‌ی این مراسم، فرشاد خشنود نیز به پشت تریبون رفت و پس از معرفی خود و هنرش و آثار قبلی خودش دو قطعه را به‌صورت زنده و به همراه نوازنده‌ی تنبک اجرا کرد که مورد استقبال کسانی که در پردیس کوروش حضور داشتند واقع شد و توجه آن‌ها را به مراسمی که در طبقه‌ی پنجم برگزار می‌شد جلب کرد.

    آلبوم «روزگار مجازی ۱»به همت شرکت«پنج‌برگ هنر» به مدیریت«فریدون خشنود» تولیدشده است و تمامی مراحل ساخت این آلبوم به عهده‌ی فرشاد خشنود بوده است.

    همچنین آلبوم دیگری از همین هنرمند بانام «روزگار مجازی ۲»با قطعات با کلام در حال آماده‌سازی است که طی چند ماه آینده، روانه بازار خواهد شد.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب