آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۳۰ شهر۱۳۹۶
  • انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی

    «فرزاد طالبی» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی را منصوب کرد.

    سیدعبدالمجید کیانی، علی‌اکبر شکارچی، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری، سیامک جهانگیری، امیر شریفی و بهرام جمالی طی احکام جداگانه‌ای به عضویت شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شدند.

    در احکام این افراد آمده: «نظر به دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر برگزاری جشنواره‌های هنری به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب می‌شوید. از خداوند منان توفیق و سربلندی شما در طی مسیر پیشاوری مسئلت می‌نمایم.»

    نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانه موسیقی، انجمن موسیقی ایران و بنیاد رودکی توسط بخش خصوصی در آذرماه سال گذشته به‌صورت تک‌نوازی، ساز و آواز و گروه‌نوازی به مدت شش روز در تالار رودکی برگزار شد. شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای درخشان در عرصه موسیقی کلاسیک ایرانی، کارآفرینی و ایجاد انگیزه در این حوزه موسیقایی، ارائه و معرفی رویکردهای علمی و نخبه‌گرایانه هنر موسیقی کلاسیک ایرانی و رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های موسیقایی با رویکردی جدی و غیرتجاری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این فستیوال است.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • دانلود مداحی گفته :

    سلام.عالی بود . ممنون از سایت خوبتون

    دانلود مداحی گفته :

    سلام.ممنون خیلی کمکم کرد.تشکر بابت سایت عالیتون

    نظرات درباره این مطلب