آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۲۴ ارد۱۳۹۷
  • اولین تجربه تیترارخوانی روزبه بمانی در تلویزیون با «سرّ دلبران»

    «روزبه بمانی» ماه رمضان امسال پرکارترین هنرمند عرصه موسیقی در قاب تلویزیون است. این ترانه سرا و خواننده پرطرفدار با ۴ ترانه و یک تیتراژ با صدای خودش به مدت ۳۰ شب مهمان منازل مخاطبان خواهد بود. او تیتراژ سریال «سر دلبران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» را اجرا کرده که از ۲۷ اردیبهشت هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود. بمانی برای ترانه این سریال با توجه مضمون متفاوت فیلمنامه، سراغ سوژه متفاوتی رفته و آهنگسازی آن اثری از احسان نی‌زن و تنظیم هم توسط مهرداد احمدزاده انجام شده است.

    اما این هنرمند در شبکه سوم سیما هم با سه ترانه حضور دارد. شنیده‌های خبرنگار سایت موسیقیما حکایت از آن دارد که امسال هم هر دو تیتراژ شروع و پایان برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» توسط روزبه بمانی سروده شده است. دو تیتراژی که قرار است توسط خوانندگان پرطرفدار و مطرح این روزهای موسیقی پاپ اجرا شود. بمانی بلافاصله پس از لحظات افطار هم با یک اثر دیگر در تلویزیون حضور خواهد داشت. او ترانه تیتراژ سریال «رهایم نکن» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور» را نوشته که این اثر با صدای دکتر محمد اصفهانی اجرا می‌شود.

    پرکارترین رمضان روزبه بمانی در حالی رقم خواهد خورد که او طی سال‌های گذشته هم سابقه فعالیت در این مناسبت را داشته است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به نوشتن ترانه تیتراژهای برنامه ماه عسل طی سال‌های اخیر اشاره کرد.

  • برچسب‌ها:, , , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب