آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۸ تیر۱۳۹۶
  • اولین کنسرت «امیرعباس گلاب» 9 و 10 مرداد برگزار می‌شود

    امیرعباس گلاب برای اولین بار روی صحنه می رود. این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ روزهای نهم و دهم مرداد و طی چهار سانس به تهیه کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» آثار خاطره انگیزش و چند قطعه جدید را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می کند.

    فروش بلیت های این برنامه از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۸ تیرماه آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند. در حال حاضر تمرینات امیرعباس گلاب به همراه اعضای گروهش آغاز شده و شنیده ها حکایت از آن دارد که برای اولین اجرای این خواننده از سوی دست اندرکاران کنسرتش برنامه های مفصلی تدارک دیده شده است.

    اولین کنسرت رسمی امیرعباس گلاب در حالی نیمه تابستان برگزار می شود که این خواننده برای رسیدن به صحنه مسیر نسبتاً طولانی را طی کرد. او در اولین سال های فعالیت حرفه ای خود به شکل غیررسمی فعالیت داشت اما در سال ۸۹ و با تیتراژ سریال «ستایش» توانست به قاب تلویزیون راه پیدا کند. در ادامه فعالیت هایش فراز و فرودهای زیادی داشت و سرانجام از سال گذشته همکاری خود را با شرکت اکسیر نوین آغاز کرد. همچنین گفته می شود به زودی قرار است تور کنسرت های امیرعباس گلاب در شهرهای مختلف ایران برگزار شود.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب