آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۷ شهر۱۳۹۵
  • بابک جهانبخش با پسرش «آرتا» به روی صحنه رفت

    کنسرت «بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، دوشنبه ۱۵ مرداد در تالار گلستان شهر رشت برگزار شد.

    در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی صحنه آمدند.هواداران یک‌صدا خواننده محبوبشان را صدا می‌زدند و همه‌چیز مهیای یک کنسرت سراسر انرژی بود. پس‌ازآن اعضای ارکستر قطعه ریتمیک «اینا یعنی عشق» را نواختند و بابک جهانبخش در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد و بلافاصله قطعات «چه حس خوبیه» و «تهران» و «حالم خوبه» نیز اجرا شد.

    پس از اجرای این چهار قطعه ، بابک جهانبخش ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: « خیلی خوشحالم که بازهم این افتخار نصیب من شد که  در گیلان برای شما برنامه اجرا کنم و امیدوارم که یک‌شب فوق‌العاده را مثل همیشه در کنار هم تجربه کنیم.

    سپس قطعه «مدار بی‌قراری» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه جهانبخش گفت: « امشب سعی کردیم مجموعه قطعاتی که پرطرفدار هستند را اجرا کنیم و این کار خیلی سختی است به دلیل اینکه تعداد قطعات بسیار زیاد شده و امیدوارم که انتخاب‌های ما انتخاب‌های درستی باشد.

    جهانبخش در ادامه قطعات خاص، دوست دارم، مثل همه، اکسیژن، دریا، افسانه، راز، صدای عشق ، منو نگاه کن را اجرا کرد.

    بابک جهانبخش سپس جدیدترین قطعه خود بنام «یه ساعت فکر راحت» را اجرا کرده و با اشاره به اینکه همیشه دوست دارم پاییز باشه  و جز فصل‌های قشنگ سال هستش به سراغ قطعه «پاییز» رفت.

    در ادامه کنسرت قطعات شاید، تو چشمای منی، من و بارون، تو رو دوست دارم، تصمیم، سکوت، برف و بی تو می‌میرم اجرا شد و شبی به‌یادماندنی برای طرفداران این خواننده رقم خورد.

    مهران فرشباف (پرکاشن)، بهنام حکیم (بوزوکی)، بابک ریاحی پور (سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس)، نیما حمیدی (درامز)، رضا تاجبخش (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، انوشیروان تقوی (کیبورد) و کسری خدیور (ویولن) اعضای ارکستر جهانبخش را در این کنسرت تشکیل دادند.

    این برنامه توسط موسسه خانه هنر و نیایش و به تهیه‌کنندگی آقایان محمد واقعی و حمیدرضا روز بهانی برگزار شد.

    همچنین سایت نواک از مدیریت تالار گلستان مهندس عبداللهی و مدیر اجرایی این تالار جناب آقای سجاد علی پور بابت همکاری‌های مکررشان کمال تشکر را دارد.

    حواشی :

    در هنگام اجرای قطعه «تو رو دوست دارم» بابک جهانبخش پسر خود را بغل کرده و آهنگ را به اجرا درآورده که با تشویق هواداران روبه‌رو شد.

    قبل از اجرای قطعه من و بارون، جهانبخش از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب