آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۶ مهر۱۳۹۵
  • بروس اسپرینگستین: دونالد «احمق» است

    بروس اسپرینگستین، افسانه راک، دونالد ترامپ را «احمق» و «رقت‌بار» خوانده است. او در مصاحبه با رولینگ‌استونز گفته است: «حزب جمهوری‌خواه اساسا تحت محاصره یک احمق است. این وضعیت بدون اغراق برای دموکراسی، تراژدی است». اسپرینگستین همچنین اشاره کرده است که ترامپ «برای مسائل خیلی پیچیده، پاسخ‌هایی ساده می‌دهد. ایده‌های او بسیار خطرناکند؛ از ناسیونالیسم گرفته تا غیره و غیره». به نظر اسپرینگستین، هیلاری کلینتون گزینه خوبی است و او «رئیس جمهور خیلی خوبی خواهد بود».

    اسپرینگستین که موقعیت طبقه کارگران آمریکایی را در موسیقی‌اش منعکس کرده است، می‌گوید می‌داند که ترامپ می‌تواند  برای کسانی که از نظر اقتصادی، امنیت ندارند، گزینه‌ای ظاهرا خوب باشد. او در برنامه Skavlan اشاره کرده است که «پوچی این وضعیت، فراتر از کاریکاتور است. اما ترامپ به اندازه کافی به کاخ سفید نزدیک شده است و این می‌تواند آدم را عصبی کند… من فکر نمی‌کنم او بازی را ببرد، اما حتی حضور اون خجالت‌آور است…».

    به نظر اسپرینگستین، ترامپ می‌داند که به رای‌دهندگان چه چیزهایی را بگوید. «چیزهایی که آنها می‌خواهند بشنوند… ما مشکلاتی درامریکا داریم؛ نابرابری گسترده و زیاد در توزیع ثروت که همین مشکلات زمینه را برای عوام‌فریبی آماده می‌کند…».

    اسپرینگستین خواننده، نوازندهٔ گیتار و آهنگساز موسیقی راک و فولک آمریکایی است و موسیقی او از آثار الویس پریسلی، باب دیلن و همچنین از موسیقی راک و آر اند بی دههٔ ۱۹۶۰ میلادی تأثیر پذیرفته است. اسپرینکستین سال‌های سال تاکید کرده است که موسیقی‌اش به جای او حرف می‌زند، اما از زمان انتخابات سال ۲۰۰۴ بیشتر از پیش نسبت به مسائل سیاسی واکنش نشان داده است. او در سال ۲۰۰۴ کمپینی را در حمایت از جان کری راه انداخت که ناموفق بود و درنهایت جرج دبیلیو بوش در انتخابات آن سال امریکا، پیروز شد.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب