آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۳۰ مرد۱۳۹۶
  • بنیاد فردوسی از همایون شجریان و سهراب پورناظری تقدیر کرد

    با پیشکش تندیس زرین فردوسی و خوان سوم رستم ساختهٔ گروه هنری یادمان، یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) از همایون شجریان و سهراب پورناظری و هنرمندان کنسرت نمایش «سی» در شبانگاه ۲۷ امردادماه ۱۳۹۶ تقدیر کرد.

    بنیاد فردوسی از هنرمندان کنسرت نمایش سی برای زنده ساختن آموزه‌های اخلاقی دانشنامه و گنج‌نامه شاهنامه حکیم توس از جمله صابر ابر، بهرام رادان، مهدی پاکدل و سحر دولتشاهی در بخش نمایش و همایون شجریان و سهراب پورناظری در بخش موسیقی سنتی در موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تقدیر کرد.

    کنسرت- نمایش «سی»، کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری با بهره‌گیری از موسیقی سنتی و نمایش ایرانی به روایت نوینی از داستان‌های شاهنامه فردوسی و اسطوره‌های ایران همچون زال، رودابه، رستم، سهراب و اسفندیار می‌پردازد.

    کنسرت نمایش سی، کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری در امرداد و شهریور ماه ۱۳۹۶ در موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال اجرا است. در این کنسرت نمایش، روایتی از داستان‌های زال و رودابه، رستم و سهراب و رستم و اسفندیار با حضور هنرمندان نمایش صابر ابر، بهرام رادان، مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، دلنیا آرام، بانیپال شومون و حسین صوفیان به کارگردانی علی اصغر دشتی، نویسندگی نغمه ثمینی و مشاوره حمید نعمت‌الله در حال اجرا است.

  • برچسب‌ها:, , , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب