آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۲ ارد۱۳۹۶
  • توصیه‌های دیوید راسل به گیتاریست‌ها

    گرم کردن

    ترجمه‌ی بابک ولی‌پور

    در گیتارنوازی عنصری وجود دارد که بسیار شبیه به ورزش و فعالیت‌های ورزشی است. بهره بردن از بدنمان به منظور تولید موسیقی به این معناست که باید حرکات را درست و کامل انجام دهیم، همانطور که یک تنیسور بی‌عیب بک-هند می‌زند.
    این کار {گرم کردن} فرصتی است برای مرور، تایید و تثبیت تمامی حرکات پایه‌ای که شما برای تکنیک خوب در نوازندگی احتیاج دارید. این زمان برای یادگیری حرکات جدید یا تکنیک‌های خیلی سخت نیست. اگر یک تازه‌کار بودم این زمان را بیشتر در نظر می‌گرفتم تا از جذب مناسب هر درس تکنیکی مطمئن شوم. این امر تمامی حرکات مورد نیاز برای موسیقی‌ام را در برمی‌گیرد و باعث می‌شود تا انگشتانم تحت فشار کارکرد قابل قبول داشته باشند.
    گاهی احساس می‌کنم شاید بهتر باشد در این باره حرف نزنم اما به سادگی با انجام این کار هر یک از ما می‌توانیم بهترین تمرین‌هایی که ما را برای تمرین روزانه آماده می‌کند را کشف کنیم.
    زمانی که یک جلسه گرم کردن در یک دوره درسی در اسپانیا را هدایت می‌کردم، یک هنرجو این کاریکاتور را کشید. انجام تمرینات ساده (گروهی یا فردی) سرگرمی خوبی است و تبدیل به عادت گرم کردن در شروع تمرینات روزانه می‌شود.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب