آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۱ بهم۱۳۹۶
  • فرزاد فرزین

    خواننده آلبوم «شانزلیزه» در آستانه انتشار آلبوم جدیدش، در یکی از بزرگترین سالن‌های کنسرت جهان در لوس آنجلس سالن Dolby theatre روی صحنه رفت و با دوستدارانش دیدار کرد.

    فرزاد فرزین در ادامه تور کنسرت‌هایش در آمریکا که در شهرهای آتلانتا و هوستون برگزار شده بود، در شهر لوس آنجلس نیز میزبان بیش از سه هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور بود تا کنسرت بزرگش این بار در یکی از حرفه‌ای‌ترین سالن‌های کنسرت جهان روی صحنه برود.

    این خواننده پس از برگزاری این کنسرت گفت: «امشب در بهترین و باکیفیت‌ترین سالن دنیا با استقبال بینظیر هموطنان عزیزم در لوس آنجلس، یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی هنری من رقم خورد. از همه هموطنانم بابت استقبال و سولد آوت از این کنسرت ممنونم.»

    مقصد های بعدی این خواننده در ادامه تور کنسرت‌هایش به ترتیب شهر های کوپرتینو و نیویورک در امریکا و مونترال و کالگری در کانادا خواهد بود. سالن دالبی تئاتر Dolbi Theatre که در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شده است ظرفیت آن ۳٬۳۳۲ نفر و از سال ۲۰۰۲ تاکنون میزبان مراسم اسکار است.

    این سالن متعلق به گروه «سی آی ام» است که تا با نام «کداک تئاتر» فعالیت می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۲ و با کناره‌گیری شرکت «کداک» از حمایت مالی این سالن، نام آن به «دالبی تیاتر» تغییر کرده است. ورشکستگی شرکت تولید فیلم و دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری کداک، نام سالن کداک تیاتر لس‌آنجلس را به سالن «دالبی» تغییر داد.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب