آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۷ شهر۱۳۹۵
  • سالن میلاد با ترانه‌های شاد «امید جهان» به پرواز درآمد

    امید جهان یکی از خواننده‌های محبوب کشورمان، در چهارم شهریور کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد. این کنسرت که به همت شرکت فرهنگی سُل فا برگزار شد، طی یک سانس و با تب‌وتاب طرفداران شروع شد.

    امید جهان از ابتدا با اجراهای شاد و پرانرژی، مردم حاضر در سالن را به وجد آورده بود و تمامی ۱۷ اجرایش برای آن‌ها لذت‌بخش بود.

    این اجراها شامل قطعات «بی‌قرارم»، « یمبو سالا»، «شکست عشقی»، «هله دان دان»، «میخانه»، «دلبر»، «سیاهه نارگیله»، «سهلم سهیلو»، «آروم آروم»، «گل باغمی تو»، «وایسا تند نرو»، «جومه نارنجی»، «حال که دیوانه شدم می روی» و چند اجرای دیگر از آلبوم جدید بودند. همچنین گروهی از نوازندگان سازهای کوبه ای در اثنای برنامه به هنرنمایی پرداختند که با استقبال حضار روبرو شد.

    از مهمانان ویژه حاضر در این کنسرت می‌توان به «ارسلان قاسمی»، «ایمان سیاه‌پوشان»، «امید معلم»، «سعید شهروز» و «مرتضی سرمدی» اشاره کرد.

    امید جهان در این برنامه به‌تمامی اقوام ایران اشاره کرد و قطعات کُردی، شمالی، لُری و آذری، به شور و هیجان فضای ترانه‌های جنوبی سالن، افزود.

    برخی نوازندگان و عوامل برگزاری این کنسرت عبارت بودند از آرین یاری (نی‌انبان)، امیرابراهیمی (پرکاشن دیجیتال)، بهزاد بهروزی (گیتار الکتریک)، محمد و جابر حسینی (سازهای بادی)، همایون خلیلی (گیتار بیس)، شاهین نقیبی (ویولون) و مجید قدیانی به‌عنوان رهبر ارکستر بودند .

    همچنین مجید طوسی به‌عنوان تهیه‌کننده کنسرت و یاسین طوسی، مدیریت شرکت سّل فا، در برنامه حضور داشتند.

  • برچسب‌ها:, ,
  • نظرات درباره این مطلب