آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۷ خرد۱۳۹۷
  •  فرزاد قربانی قطعه‌ای از فواد حجازی را خواند

    خواننده‌ی جوان و خوش‌صدای موسیقی ایرانی، در تازه‌ترین اثر اجرا شده خود، اثری از فواد حجازی را می‌خواند. در این قطعه که با حال و هوای موسیقی ملی ایران؛ اما در سبک و سیاق موسیقی پاپ است، آهنگساز باسابقه و صاحب سبک موسیقی ایران، روی ترانه اي از نويد غياثي آهنگی ساخته که با نام “آرزوى قلبم” روانه فضای موسیقی ایران شده است.

    این اولین همکاری فواد حجازی با این خواننده تحصیل کرده است. قربانی پیش از آن دو آلبوم منتشر کرده و در این دو آلبوم با بزرگان نسل‌های دیگر از موسیقی ایران همکاری کرده است. آلبوم اول قربانی که با نام «صدای سبز باران» مشتمل بر تعدادی از آهنگ‌های زیبای استاد همایون خرم بود که در سال ۹۲ منتشر شد و  در واقع آخرين اثر منتشر شده از استاد خرم در زمان حيات ایشان بود.

    آلبوم بعدى قربانی «تومرو» است که در آن آثارجمعى از بزرگان موسيقى ایرانی: استادان مرتضى محجوبى، پرويز ياحقى، جواد لشكرى و على اكبر شيدا را با پیانونوازی غزال ناظرفصیحی اجرا کرده كه این آلبوم در سال ٩٤ منتشر شده است.
    فرزاد قربانى هنرآموخته در مکتب آواز ایرانی‌ست  وی علاوه بر حضور در دوره‌هاى متعدد آواز نزد استادان مختلف (باشيوه‌هاى خاص خوانندگى) سعى داشته تا حتى‌الامكان از تقليد و نمونه‌سازى فاصله بگيرد  و اين انتخاب را با گزيده كارى تداوم بخشد. تحصيلات دانشگاهى فرزاد قربانی در رشته حقوق قضايى و در حال حاضر وكيل دادگسترى است.

    قطعه “آرزوى قلبم.”.با آهنگ و تنظیم فوادحجازی، صدای فرزاد قربانی و کلام نويد غياثي هم اکنون در فضای مجازی در دسترس علاقمندان موسیقی ایرانی‌ست.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب