آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۳ آبا۱۳۹۶
  • فستیوال دهلی میزبان «کلون زمان» می‌شود

    گروه موسیقی سنتي «کلون زمان» یازدهم و دوازدهم نوامبر در فستیوال بین‌المللی هنرِ هند که در شهر دهلی برگزار می‌شود، به اجرای برنامه می‌پردازد. این فستیوال یکی از مطرح‌ترین و مهم‌ترین فستیوال‌های چند رشته‌ای هند و تنها فستیوال این کشور است که از حمایت‌های مالی عمومی و دولتی این کشور برخوردار است.

    فستیوال بین‌المللی هنر دهلی سالانه ٩٠٠هنرمند از رشته‌های مختلف هنری چون موسیقی، رقص، نقاشی، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن از جمله سالن‌های کنسرت رو باز و سرپوشيده، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها میزبانی کرده و توجه میلیون‌ها هنردوست را به خود جلب می‌کند.

    این فستیوال که از تاریخ دهم الی بیست و پنجم نوامبر برگزار می‌شود، روزهای یازدهم و دوازدهم نوامبر میزبان گروه موسیقی «کلون زمان» خواهد بود.

    حمید قنبری (سرپرست گروه) در مورد این اجراها می‌گوید: «قطعات اجرایی این گروه با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای است که برخی از این قطعات با همراهی سنتور اجرا خواهند شد. مجنون، چهل ضربی، بسته بال، زرد، پژمرده و…اسامی قطعاتی هستند که در این شب‌ها برای دوستداران هنر موسیقی اجرا می‌شوند.»

    نوید توسلی، حسام عظيمي ،میلاد قریشی ،سینا غفاری و حميد قنبري اعضای گروه «کلون زمان» را تشکیل می‌دهند.

    كشورهاي شركت كننده در اين فستيوال آرژانتین، آمریکا، لائوس،‌ کانادا،‌ تایلند، مجارستان،‌ انگلیس، بنگلادش، اتریش،‌ اندونزی، آفریقای‌جنوبی، ایرلند، نروژ،‌ ویتنام و فیلیپین هستند.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب