آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۲۰ فرو۱۳۹۶
  • پس از سال‌ها، اولین کنسرت «محمدجلیل عندلیبی» به همراه گروه مولانا با حضور «سید رضا کردستانی» به عنوان خواننده، ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه در شهرهای بانه و سقز انجام می‌شود. در این اثر نوازندگان آلبوم «میهن» -تازه‌ترین اثر عندلیبی- حضور دارند.

    این کنسرت در دو بخش بیات ترک و اصفهان اجرا می‌شود. پیش‌درآمد بیات ترک، ساز و آواز، کرشمه و چهارمضراب ارکستری، تصنیف «یار غزال»، ساز و آواز «زردی خزان»، تصنیف «زردی خزان»، سولو سازی، تصنیف «نوروز گل»، آواز شکسته و دلکش (دونوازی تار و نی)، تصنیف «کردواری»، فرود به شور (آواز غم‌انگیز با شعری از باباطاهر)، تصنیف ای رفیقان (عرفانی در دستگاه شور)، آواز فرود به بیات ترک، شش هشت (دیسان نسیمی بهار) و تصنیف «بوتویا» در بخش اول برنامه و تصنیف بی‌قرار (در هوایت بی قرارم ای وطن – بازخوانی بی‌قرار با صدای شهرام ناظری با تغییر مضمون از عرفانی به وطنی)، آواز همایون گوشه درآمد بیات راجع (بازخوانی آوازهای سید علی‌اصغر کردستانی)، تصنیف «بانگ رباب» با شعری از عبدالرحمان وفایی (یک مصراع کردی یک مصراع فارسی)، آواز بیات راجع (ساز و آواز گوشه بیات راجع)، تصنیف «سرگشنگان عشق» با شعری از عطار نیشابوری، آواز فرود به درآمد اصفهان و تصنیف بازوبند (بازخوانی یکی از تصانیف سید علی‌اصغر کردستانی با تنظیمی جدید در دو ریتم متفاوت) در بخش دوم این اجرا ارائه می‌شود.

    این برنامه، ۲۵ فروردین در سالن دوهزار نفری شهید آبیدرم در شهرستان سقز و ۲۶ فروردین در تالار «آربابا» شهر بانه روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای خرید بلیت اینترنتی این کنسرت می‌توانند به سایت parsbelit.com مراجعه کنند.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب