آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۳ تیر۱۳۹۷
  • میترا کوته آثار مشاهیر موسیقی جهان را اجرا می‌کند

    رسیتال پیانو «میترا کوته»، روز بیستم تیر در تالار رودکی اجرا می‌شود. در این اجرا، آثاری از مشاهیر موسیقی جهان شامل بتهوون، شوبرت و لیست توسط کوته نواخته می‌شود.

    میترا کوته پیانیست معروف بین المللی ایرانی- اتریشی ۲۰ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صورت انفرادی به اجرای آثار مشاهیر جهان می‌پردازد.

    میترا کوته در سال ۱۹۹۵ در وین، اتریش متولد شد و در سال ۲۰۱۵ اولین اجرای انفرادی خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال Raiding Liszt انجام داد. او علاوه بر کنسرت‌های سولو و کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین‌المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخت. او همچنین در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار  Wiener ظاهر شد. از آن زمان به بعد، او در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نواخته است.

    علاوه بر این، ارکستر سمفونیک پس از بازگشت از جام جهانی نیز چهاردهم و پانزدهم تیر در تالار وحدت تهران در حالی روی صحنه می‌رود که «میترا کوته» – پیانیست ایرانی- اتریشی به عنوان سولیست در آن حضور دارد و «کنسرت پیانوی شماره‌ ۲» راخمانینوف را می‌نوازد. در این اجرا، «وکالیز» و «کنسرت پیانو شماره ۲» اثر سرگئی راخمانینوف و «سمفونی شماره ۹» اثر آنتون دورژاک به اجرا درخواهد آمد.

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب