آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۴ آذر۱۳۹۶
  • نوای موسیقی ایرانی با «مستور» در تهران می‌پیچد

    کنسرت گروه موسیقی بانوان «مستور» به سرپرستی «ستاره شکوئی» و خوانندگی «فائزه زارع رفیع»، اول دی‌ماه ۱۳۹۶ با رپرتواری ویژه در سالن «نیاوران» شهر تهران، بروی صحنه می رود.

    «آیدا امیری مقدم» مدیر اجرایی این گروه موسیقی، با اعلام این خبر عنوان کرد: «کنسرت پیش روی گروه مستور، در دو بخش به اجرا در می‌آید. بخش اول این کنسرت به «پیش درآمد ماهور»، «تکنوازی تار»، «تصنیف زبان نگاه»، «ضربی ماهور»، «تکنوازی سه تار»، «تصنیف می زده»، «رنگ ماهور»، «تکنوازی کمانچه»، «گوشواره و نارونی» و «دو نوازی دف و تمبک» اختصاص دارد و در بخش دوم «پیش درآمد چهارگاه»، «راوندی و آواز»، «دو نوازی قانون و تمبک»، «رنگ چهارگاه»، «شیرین شیرین»، «مجنون نبودم»، «آهوی لاری»، «دو نوازی عود و کاخن» و «جومه نارنجی» تقدیم مخاطبان خواهد شد.

    در این کنسرت مونا سعیدی (کمانچه)، شیوا قهرمان نژاد (تار)، الهه شفیعی (سه تار، رباب)، آوین احمدی (عود)، نسیم انعام زاده (تمبک) و مهناز اطهری نژاد (دف، کاخن، اودو)، آواز خانم زارع رفیع را همراهی می‌کنند. به گفته‌ی امیری مقدم آقای مجید فلاح پور، تهیه کنندگی کنسرت دی‌ماه گروه مستور به سرپرستی «ستاره شکوئی» را بر عهده دارند. علاقه‌مندانی که مایل به حضور در این کنسرت هستند، می‌توانند از امروز، برای خرید بلیت‌ها اقدام کنند.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب