آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۴ شهر۱۳۹۵
  • نیک کیو، روایتگر مرگ فرزند

    نیک کیو و گروه استرالیایی The Bad Seeds  آلبوم جدید خود را به نام Skeleton tree در نهم سپتامبر منتشر خواهند کرد. همچنین این گروه تریلری از مستند One More Time With Feeling را منتشر کرده‌اند که به همراه آلبوم جدید، پروژه‌ای است در رابطه با مرگ پسر پانزده ساله کیو به نام آرتور که تابستان سال پیش از صخره‌ای در برایتون انگلیس سقوط کرد و درگذشت. نیک کیو در تریلر سیاه و سفید این فیلم، لزوما بر اتفاقی بودن این ماجرا تاکید ندارد و از چیزی حرف می‌زند که او را عمیقا تحت تاثیر قرار داده است: «وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد، چه اتفاقی می‌افتد که شما تغییر می‌کنید… شما از فردی آشنا تبدیل به آدمی ناآشنا و ناشناس می‌شوید…». صدای ویولون در پشت‌زمینه جریان دارد. نیک کیو ادامه می‌دهد: «بنابراین وقتی به خودتان در آینه نگاه می‌کنید، می‌توانید آدمی را که قبلا بودید، تشخیص دهید، اما فردی که درون آن پوست‌ومو زندگی می‌کند، شخصی کاملا متفاوت است».

    تریلر فیلم، فضایی محزون دارد و صدای نیک کیو، روایتگر آن است. تمرکز این مستند بر کشاکش های نیک کیو با تراژدی از دست دادن پسرش تمرکز دارد. این فیلم مستند، مصاحبه‌هایی با باند موسیقی Bad Seeds و تصاویری ساز زدن این باند را نیز شامل می‌شود. این فیلم به کارگردانی اندرو دومینیک چیزی بیشتر از صرفا یک تریلر را نشان می‌دهد. کیو قبلا هم با فیلم‌ها سروکار داشته است. او و وارن الیس که از اعضای باند Bad Seeds است، در سال ۲۰۰۷ با دومینیک در ساختن فیلم The Assassination Of Jesse James by Coward Robert Ford همکاری کرده‌اند و آهنگسازی این فیلم را به عهده داشته‌اند.

    مستند  One More Time With Feeling در روز هشتم سپتامبر  و یک روز قبل از انتشار جدیدترین آلبوم نیک کیو به نام Skeleton Tree تنها برای یک شب اکران خواهد شد.  Skeleton Tree هشت قطعه را شامل می‌شود که همه به نوعی در جست‌وجو و فهم غم خواننده گروه بعد از مرگ پسرش هستند و شامل قطعات زیر خواهد بود:

    ۱- Jesus Alone
    ۲- Rings of Saturn
    ۳- Girl in Amber
    ۴- Magneto
    ۵- Anthrocene
    ۶- I Need You
    ۷- Distant Sky
    ۸- Skeleton Tree

  • برچسب‌ها:, , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب