آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱ ارد۱۳۹۶
  • کام‌بَک به سبک «محسن یگانه»!

    «محسن یگانه» پس از دوره‌ای که کمتر کنسرت برگزار می کرد، این روزها به رقیبی جدی برای خواننده‌های پرفروش کنسرت‌ها تبدیل شده است.

    چندی پیش فروش بلیت کنسرت‌های ششم و هفتم اردیبهشت این خواننده در برج میلاد آغاز شد و ظرف مدت کوتاهی بلیت‌های آن دو شب به پایان رسید و این برنامه دو مرتبه دیگر برای تاریخ‌های ۵ و ۱۶ اردیبهشت تمدید شد. حالا قرار است این خواننده باسابقه طی شش سانس در برج میلاد و دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود. به این ترتیب و به قول فوتبالی‌ها، محسن یگانه با یک کام‌بَک قوی دوباره به رقابت پرفروش‌های کنسرت‌ها بازگشت.

    اما برای بررسی فروش کنسرت‌های محسن یگانه در اردیبهشت‌ماه باید کمی به عقب برگردیم. او اردیبهشت ۹۴ آلبوم «نگاه من» را منتشر کرد و تا مدتی توانست اجراهای خوبی با قطعات آن مجموعه داشته باشد؛ اما روند کنسرت‌های او شیب صعودی چشمگیری نداشت. او در ادامه تک‌قطعاتی نظیر «بهت قول میدم» در اسفند ۹۴ و «کویر» را منتشر کرد و تیتراژ برنامه پرمخاطب «ماه عسل» را هم در رمضان ۹۵ خواند. ولی استارت بازگشت محسن یگانه به رتبه‌های بالای جدول فروش‌ کنسرت‌ها، از دی‌ماه سال گذشته زده شد.

    او در هفته اول دی ۹۵ و روزهایی که بازار موسیقی چندان شلوغ نبود، موزیک‌ویدئوی اجرای زنده قطعه «بهت قول میدم» را منتشر کرد. این ویدئو به سرعت در فضای مجازی و میان مخاطبان دست به دست شد و یگانه هم‌زمان، نسخه صوتی اجرای زنده این اثر را هم ارائه کرد. جادوی موزیک ویدئو با چاشنی تنظیم جدید، باعث شد تا «بهت قول میدم» که در زمان خودش اتفاق شگفت‌انگیزی برایش رخ نداده بود، با حال و هوای جدیدش و ویدئویی که داشت، به یکی از ترک‌های هیت سال ۹۵ تبدیل شود.

    در ادامه، کنسرت‌های بهمن و اسفند و همچنین اجراهای نوروزی این خواننده در شهرهای مختلف ایران بازتاب‌ خوبی داشت. البته مکمل موفقیت‌های یگانه با «بهت قول میدم» قطعه «پا به پا» بود. تک‌آهنگی که در روزهای منتهی به نوروز ۹۶ منتشر شد و روی این کار هم محسن یگانه هوشمندی دیگری به خرج داد. چون او این آهنگ را هم‌زمان در دو نسخه آکوستیک و تمام الکترونیک منتشر کرد و به این ترتیب، علاقه‌مندان هر دو سبک تنظیم را راضی کرد. تفاوت‌های این دو قطعه به گونه‌ای بود که در نسخه آکوستیک، ملودی تقریباً متفاوتی نسبت به نسخه الکترونیک داشت.

    حال باید دید محسن یگانه در ادامه -خصوصاً پس از ماه رمضان که بازار کنسرت‌ها و آثار موسیقی داغ است- چه روندی را در پیش خواهد گرفت.

  • برچسب‌ها:, , , , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب