آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۷ دی۱۳۹۶
  • کیهان کلهر

    کمانچه‌نواز برجسته روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد. «کیهان کلهر» که در چهارمین جشن سالیانه‌ی موسیقی ما به‌خاطر یک عمر فعالیت‌های هنری‌ خود مورد تقدیر قرار گرفت، بعد از کنسرت‌های خود در تهران که اواخر تابستان برگزار شد و کنسرت‌های خارج از کشورِ خود، روز گذشته مجموعه‌ای از آثارش را در فرهنگ‌سرای نیاوران رونمایی کرد و جشنِ امضای آن با حضور پرشمار مخاطبان و علاقه‌مندانِ این هنرمند برگزار شد.

    او ضمن رونمایی از مجموعه آثارش، به گرفتن عکس یادگاری با هوادارانش پرداخت. مجموعه آثار کیهان کلهر در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده است که برای نخستین بار به شکل نفیس همراه با عکس های کمتر دیده شده از استاد کیهان کلهر توسط موسسه فرهنگی هنری سازآواز به بازار موسیقی ایران عرضه شده است. این مجموعه شامل آلبوم های«شب سکوت کویر»، «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان گزیده غزل است.

    کیهان کلهر

    پیش فروش این آثار از روز ۴ آذرماه، همزمان با سالروز تولد کیهان کلهر آغاز شده بود و جشن انتشار آن ۵ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور کیهان کلهر و علاقمندان به این آهنگساز و نوازنده مشهور ایرانی برگزار شد. این مجموعه آثار به همراه کتاب عکسی که ضمیمه آن است، عرضه شد و علاقه‌مندانی که آن را به شکل اینترنتی از سایت تیوال خریداری کرده بودند، ضمن بهره مندی از ۲۰ درصد تخفیف، در روز جشن انتشار، این مجموعه آثار را در فرهنگسرای نیاوران با امضای استاد کیهان کلهر دریافت کردند.

    آلبوم‌هایی که در این مجموعه آثار وجود دارند، همگی بر اساس نسخه باکیفیت بین‌المللی بازنشر می‌شوند.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب