آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۸ آذر۱۳۹۶
  • «گفتم غم تو دارم» با شعری از «حافظ» منتشر شد

    قطعه «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای مجتبی صفارهرندی، منتشر شد. مجتبی صفارهرندی درباره این اثر گفت: «این قطعه روی شعری از حافظ شیرازی اجرا شده و تنظیم آن از مرحوم واعظ روحانی است که متأسفانه حدود ۳ سال پیش از میان ما رفت. آهنگ «گفتم غم تو دارم» را ۱۰ سال پیش ساختم و نوازنده‌های توانایی چون پیام تونی (ويلن) و بهنام حکیم (پوزوکی)، در اجرای این قطعه همکاری داشته‌اند.»

    هرندی در ادامه توضیح داد: «بعد از آخرین آلبومم به نام «افسانه و افسون» که سال ۹۳ منتشر شد، اثر دیگری در دست تولید دارم که با ۱۰ قطعه دارد. بیشتر قطعات و بستر اصلی این آلبوم با الهام از اشعار حافظ بسته شده به‌علاوه چند سروده از شاعران دیگری چون پرویز خانلری، فاضل نظری، شعری از خودم و… که امیدوارم مورد استقبال مخاطبین قرار گیرد.»

    مجتبی صفارهرندی در خصوص آغاز فعالیت‌هایش گفت: «از ۱۳۷۳ با ورود به دانشگاه، موسیقی را آغاز کردم. قطعات زیادی در این سال‌ها ساخته شده که به دلیل مشغله‌های فراوان، به انتشار آنها نپرداخته‌ام. خیلی با فضای امروزی که بسیار ضربتی و صرفاً جهت درآمدزایی است، پیش نرفته‌ام چون آثارم بازاری نیستند، بلکه کاملاً شخصی و دلی بوده و اگر در عین حال به دل مخاطبان هم بنشیند، لطفی است که از خداوند نصیبمان شده است.»

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب