آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۲ آذر۱۳۹۵
  •  پرفرو‌ش ترین آثار موسیقی ماه‌های محرم و صفر مشخص شد

    محرم و صفر با حال و هوای خاص خود، ذائقه ی شنیداری بسیاری از شنوندگان موسیقی را دستخوش تغییر می کند، در دهه ی اول و دوم محرم، تقریبا همه جا می توان نواهای مذهبی و عاشورایی را شنید. همین موضوع تأثیر زیادی بر روند تولید و بازار محصولاتِ شنیداری می گذارد. بیشتر آثارِ موسیقی مذهبی در این ایام روانه ی بازار می شوند. در میانه ی این دوماه نیز با توجه به غیبت موسیقی پاپ، فرصت خوبی برای نشر موسیقی سنتی و بی کلام پدید می آید.

    آلبوم “هفتادوسومین نفر” روایت متفاوتی از واقعه ی کربلا را بازآفرینی کرده است. “شهاب حسینی” و “حامد بهداد” در این اثر حضور داشته اند و جایگاه نخست را در پرفروشهای بیپ تونز بدست آورده است. جایگاه دوم مربوط به “طریق عشق” اثر تازه منتشر شده از اساتید شجریان و مشکاتیان است. “سی سالگی” با صدای “احسان خواجه امیری” و آلبوم “دعوت” از “کاکوبند” نیز همچنان پرفروش هستند و در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند. رده ی پنجم به “سلام آقا” که مجموعه ای عاشورایی است تعلق دارد. “رضا صادقی”، “محسن چاووشی”، “محمد علیزاده” و “مهدی یغمایی” در این آلبوم به خوانندگی پرداخته اند. در نهایت ششمین اثر پرفروش محرم و صفر سال ۹۵، آلبوم “امیربی گزند” از محسن چاووشی بوده است.

    علاقه مندان برای تهیه این آثار به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق سایت “بیپ تونز beeptunes.com” اقدام به خرید دیجیتال و دانلود قانونی نمایند.

  • برچسب‌ها:, ,
  • نظرات درباره این مطلب