آخرین مطالب
 
  • نویسنده : , نوشته شده در: ۱۴ آذر۱۴۰۱
  • اگر تا کنون از درد سنگ کلیه رنج میبرید و یا کسی را میشناسید با این درد دست و پنجه نرم میکند حتما این مقاله را برای او بفرستید تا از این رنج راحت شود. دوای سنگ کلیه دستگاه تصفیه آب ایلیا گستر است. چه بسیار مشتریانی که با مراجعه به ما و استفاده از این دستگاه تصفیه آب از این مشکل راحت شده اند. حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا به خوبی با این موضوع و نحوه عمل کردن دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شوید. شاید دستگاه تصفیه آب خانگی هزینه ای معادل مقدار کمی از دکتر و دواهایی که میکنید داشته باشد ولی به راحتی از این موضوع فایق خواهید آمد.

    رفع مشکل سنگ کلیه با تصفیه آب زینود موضوعی است که بسیاری از بیماران آن را شنیده اند ولی میخواهند اطلاعاتت بیشتری در این زمینه داشته باشند. یکی از مشکلاتی که برای قشر زیادی از مردم وجود دارد بیماری سنگ کلیه است. سنگ ساز بودن کلیه عمدتا به صورت موروثی است اما افراد زیادی به دلیل در شرایط مختلف قرار میگیرند این درد بسیار آزار دهنده سنگ کلیه را تجربه میکنند. خصوصا آقایان آمار بیشتری در سنگ سازی کلیه دارند. این درد به اندازه ای سنگین است که برخی از آن تحت عنوان زایمان مرد ها نام میبرند. اما این سنگ کلیه چیست و راه حل رفع آن و یا پیشگیری از آن چیست؟ آیا دستگاه تصفیه آب میتواند این بیماری را درمان کند؟ در ادامه این مقاله به این موضوع مهم خواهیم پرداخت.

    سنگ کلیه چیست و چند نوع دارد؟

    سنگ کلیه از توده ای از مواد مختلف در کلیه تشکیل میشود. تمام مشکل هم در دفع این سنگ از کلیه است. از طرفی عدم خروج این سنگ از کلیه به مرور بیمار را دچار عفونت کلیه میکند و خطر بسیار زیادی را به دنبال دارد. در برخی موارد به علت بزرگ شدن بیش از حد این سنگ، عمل جراحی انجام میدهند.سنگ کلیه انواع متفاوتی دارد که از جمله آن ها میتوان به سنگ کلیه کلسیمی، اسید اوریکی، سیستینی و ستراویتی اشاره کرد.

    چگونه دستگاه تصفیه آب زینود میتواند دشمن سنگ کلیه باشد؟

    طرح یک مثال

    برای این موضوع نیاز به طرح یک مثال و نقد و بررسی آن است تا شفافیت لازم برای پاسخ به این سوال بوجود بیاید. شکل سنگ کلیه اگر دیده باشید شبیه یک کلوخ صفت شده است. باید بدانید که کلوخ چگونه تشکیل میشود. کلوخ در حالت عادی از آمیخته شدن آب و خاک که در مرحله اول گل را تشکیل میدهد بوجود می آید. به این صورت که این گل در یک شرایط خاص با خاک های اطراف پوشیده میشود و بعلت چسبندگی گل به مرور بزرگ و بزرگتر میشود. حالا اگر آب این کلونی تشکیل شده خارج شود تبدیل به کلوخ میشود. کلوخ میتواند به سختی های بالا حتی سختی یک سنگ هم برسد اما از درون شامل ذرات ریزی است که در کنار هم پدید آمده اند.

    شکل سنگ کلیه

    سنگ های کلیه هم چیزی شبیه کلوخ هستند که به یکباره تشکیل نمیشوند و به مرور مثلا با کلسیم های دریافتی بزرگ و بزرگتر میشود. خوب تا اینجا به نحوه پیدایش یک سنگ کلیه به صورت بسیار ساده پرداخته شد. اما سوال این است که دستگاه تصفیه آب چگونه میتواند دشمن سنگ کلیه باشد؟

    پاسخ سوال

    پاسخ این سوال هم باید بر اساس منحل شدن یک کلوخ توضیح داد. این کلوخی که به استحکام نسبتا بالایی رسیده است حالا اگر در مدت طولانی در کنار آب قرار بگیرد به مرور آب به درون آن نفوذ کرده و بسته به استحکام و نوع املاح آن، پس از مدتی از هم فروپاشیده و در آب حل میشود. آب خروجی دستگاه تصفیه آب زینود به دلیل سختی پایین، تمایل بسیار زیادی در حل کردن دارد. در حقیقت آب به خودی خود قوی ترین محلول در جهان است؛ هر چقدر سختی پایین تری داشته باشد بیشتر برای حل کنندگی تشنه است. به همین دلیل با ورود آب تصفیه شده به کلیه و قرار گیری آن در کنار سنگ کلیه، باعث نفوذ و حل کردن سنگ میشود. به همین دلیل است که برای بسیاری از مشتریان ما پیش آمده که سنگ کلیه داشته اند اما پس از مدتی استفاده مداوم از آب تصفیه شده ro ، سنگ کلیه شان به طور کلی محو شده است.

    ترسیم ساده از نفوذ آب به داخل سنگ کلیه

    چقدر میتوان به رفع مشکل سنگ کلیه با تصفیه آب زینود اعتماد کرد؟

    به طور کلی حذف سنگ کلیه بادستگاه تصفیه آب یک نظریه است که مستنداتی هم دارد. اما همیشه اولین و مهمترین موضوع برای شخصی که دچار سنگ کلیه شده است مراجعه به پزشک متخصص است. اما در کنار آن مثل خیلی از کارهایی که بیماران انجام میدهند مثلا خوردن آب زیاد، استفاده  از ماءاشعیر ، خوردن زیاد هندوانه ، جفت جفت زدن و کلی کارهای دیگر، استفاده از دستگاه تصفیه آب به قطع یقین میتواند کمک بسیاری به بیمار در مورد این مشکل کند. بسیاری از پزشکان منصف هستند که به بیمارانشان استفاده از دستگاه تصفیه آب با کیفیت را پیشنهاد میدهند. بی دلیل نیست که مثلا بخش دیالیز و کلیوی برخی بیمارستان ها از دستگاه تصفیه آب برای بیمارانشان استفاده میکنند.

    دستگاه تصفیه آب زینود

    آیا موردی برای رفع مشکل سنگ کلیه با دستگاه تصفیه آب وجود داشته است؟

    به کررات ما در این سال ها شاهد بوده ایم که بیمارانی که سنگ سازی کلیه به صورت موروثی داشته اند و آن هم با شدت خیلی زیاد به طوری که برخی دچار جراحی شده بودند و برخی در مقاطع زمانی کوتاه مجبور به سنگ شکنی با لیزر بوده اند با این توصیه ، مشکلشان برطرف و یا کاهش زیاد داشته است.

    اگر شما هم از بیماری سنگ کلیه رنج میبرید و یا مستعد این بیماری بعلت موروثی بودن آن، هستید و یا حتی میخواهید با پیش گیری هوشمندانه خود و خانواده ی خود را از این مشکل در امان بدارید میتوانید با دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۳۳۱۲۱۲۱۲ تماس حاصل نمایید. ما تجربه ی زیادی در این زمینه داریم و آن را با افتخار در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    منبع : تصفیه آب ایلیاگستر