آخرین مطالب
 
  • نویسنده : حمیده آهنگری , نوشته شده در: ۲۳ شهر۱۴۰۰
  • در میان خوانندگانی که به صورت انفرادی کار می کنند و ترانه می خوانند، شاهد گروههای موسیقی هستیم. این گروهها از اعضایی تشکیل شده اند که هریک عهده دار قسمتی از کار هستند و با یاری یکدیگر کار را پیش می برند. یکی از این گروههای موسیقی که این روزها نام و نشانی از خود به جای گذاشته و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است، گروه “سل لا” ی دزفولی است. گروه سل لا از تعدادی دختر و پسر جوان و علاقه مند به موسیقی به سرپرستی پیمان یوسفی تشکیل شده است. این گروه امسال با اجرای ترانه ای متفاوت توانست نظر کاربران فضای مجازی را به سمت خود جذب نماید.

    اما اینکه گروه سل لا چه بیوگرافی ای دارد و اعضای آن چه کسانی هستند، موضوعی است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم.

    ماجرای دستگیری اعضای گروه سل لا

    چندی پیش این گروه موسیقی اقدام به تولید موزیک ویدیویی در فضای بافت سنتی دزفول کردند که با واکنش نیروی انتظامی دزفول همراه بود. اعضای این باند آهنگ حال دلم آصف آریا را به صورت گروهی اجرا کردند ، در فضای مجازی منتشر کردند و اتفاقا مورد استقبال هم قرار گرفت اما فرمانده انتظامی دزفول از این حرکت آنها به شدت انتقاد کرد و در پی انتشار این فیلم فرمانده نیروی انتظامی دزفول اعلام کرد که تمامی اعضای این گروه شناسایی و به کلانتری از احضار شده اند او در ادامه عنوان داشت که دزفول شهر دارالمومنین می باشد و اجازه نمی‌دهیم وجه شهرستان دزفول مخدوش شود تصاویری که در این فیلم مشاهده می‌کنید در خانه تاریخی صنیعی ضبط شده است

    در پی ضبط و پخش این فیلم صاحب این خانه نیز به کلانتری اظهار شده و از او تعهد گرفته شده است.

    تکذیب خبر بازداشت

    دیروز خبر بازداشت و احضار گروه موسیقی «سل لا» در دزفول منتشر شد و به نقل از فرمانده انتظامی این شهر عنوان شد: «اجازه نمی‌دهیم وجهه شهرستان دارالمومنین و آبروی دزفول مخدوش شود».
    ساعاتی پس از این اظهار نظر «پیمان یوسفی» سرپرست این گروه موسیقی اصل ماجرا را اینگونه بیان کرد:

    اینستاگرام گروه سل لا

    این گروه در اینستاگرام با آیدی sollacenter در دسترس است و اینستاگرام پیمان یوسفی هم با آیدی peymanyousefiorg

    نظرات کاربران در رابطه با این موضوع

    با هم تعدادی از نظرات کاربرانی که خبر دستگیری این گروه موسیقی را شنیده اند را با هم می خوانیم.

    ترانه زیبایی است . دلم برای این نوجوانان خیلی می سوزد که هیچ راه نفس کشیدن و داشتن اوقات فراغت سالم برایشان قائل نیستند.
    آیا اینکه یک مشت مرد برهنه در نور قرمز با نوحه خوانی سینه بزنند اشکالی ندارد!
    به نظر من خیلی اشکال دارد!

     

    مشکلی ندارد این ترانه ولی مسول مشکل دارد که اینطور رفتار کرده است

     

    دمتون گرم خیلی خیلی حال کردیم
    چرا با تعصبات بیخود حال مردمو میخاین خراب کنید.
    تو این اهنگ نه رقص هست نه کار غیر قانونی وخلاف یه گروهن که دارن باهم کار میکنن تک خوان زن هم که ندارن پس چرا دستگیر شدن؟
    ترا خدا تو این دوره زمونه که مردم با اضطراب دارن زندگی میکنن کاری نکنید که یه ذره حال خوبشونو از دست بدن
    مثل طالبان رفتار نکنید این جوونا بعدا میرن خارج از کشور وطور دیگه کار میکنن که اونوقت گناهش گردن شما هاس

     

    سلام… هر مکانی حرمتی دارد.
    همچنین ببینید فرهنگ ما داره به چه سمتی میره؟ چرا یه دختر باحجاب خوب بین اینا نیست؟همه کم حجابند…
    چرا یه آقا پسر با مدل مو و لباس اسلامی و وزین بینشون نیست؟
    چون مذهبی ها فرزندانشون رو به سمت آلات موسیقی سوق نمیدن… کشور مشکلش با گیتار نواختن حل نمیشه…البته اگه بتونن در میدان مناسبش از حریم ها دفاع کنند… آیا فرزندانی که بدنبال این آلات می روند می توانند حریم ها را بشناسند و از آنها دفاع کنند؟اگه این نه تربیت نشوند نمی توانند. آیا در آموزشگاه‌های موسیقی اساتید مستقر چنین ویژگی ای دارند که شاگرد با همون ویژگی ها تربیت کنند؟هرجا میدان‌ها را نشناسیم و صحیح عمل نکنیم نشان می‌دهد صحیح تربیت نشده ایم. میدان های دفاع از حریم اسلام و کشور…

    شاید اگه ی جای دیگه ب این آهنگ برمیخوردم اینقدر ب محتواش توجه نمیکردم ولی وقتی با این موضوعِ پیش اومده بهش توجه کردم اشکمو درآورد. ما ک جوانی نکردیم چرا حداقلها رو از جوانان میگیرند ؟ چ گناهی کردیم ک خاورمیانه ب دنیا اومدیم؟!

     

    دم پلیس گرم، آخه کجای این کار زیبا و دلنشین خلافه که اقدام ضربتی برای احضار و دستگیری انجام دادین؟ چرا باعث فرار جوونا از هنر به اعتیاد و فسادهای دیگه میشین؟ من خودم یه آدم مذهبیم و عقیدم اینه نباید طالبانیسم رو تو کشور پیاده کنیم، والله این اقدامات جز ضرر هیچی دیگه به همراه نداره، یه کم فضا رو باز کنیم، با بگیر و ببند هیچی درست نمیشه بلکه خرابتر هم میشه

     

    بخداوندی خدا بعداز چندین بار شنیدن این آهنگ دستجمعی که درش هم جوانان هستند و هم کودکان و نوباوگان کشودم فقط حظ بردم. چه حیف این همه استعداد که با برخورد نیروی انتظامی مواجه بشن و معصومیتی که از سر تا پاشون میباره اینطوری فقط برای پاچه خواری یه آش خور خدشه دار بشه. اونوقت آقازاده ها حق دارن کنسرت بذارن تو برج میلاد آره اگر مردی جناب سرتنگ با همقد خودت طرف شو من بزودی دارم یه سفر میام ایران و بخدا میام دزفولی که روزای جنگ پدافند دز با من بود و هیچی نباشه یه حقی گردنت داریم

     

    حالا واقعا به حالمون بخندم یا گریه کنم؟! دارالمومنین!!!!
    وسط کلی سلطان کوچیک و بزرگ رانت گیر کردیم، زیر فشار اقتصادی و گرونی داریم له می شیم، بعد گیر دادید به این چند تا جوان؟!!! صداشون آرامش بخش بود، وظیفه پلیس حفظ امنیت و آرامش جامعه است، لطفا آرامش مردم را به هم نزنید!!!!

     

    بعد میگن چرا جوانان ما پا میشن میرن خارج از کشور
    به نظرتون چرا؟!!

     

    خیلی عالیه و خیلی خوب ارامش دهنده بود خیلی غمگين عمر طولانی با کار های خوب

     

    خیلی زیبا خوندن شهر دزفول باید به داشتن جوانان بااستعدادی مثل اینها بخودشون ببالن و افتخار کنن

     

    مشکلی ندارد این ترانه ولی مسول مشکل دارد که اینطور رفتار کرده است

     

    چه کارزیبا و هنرمندانه ای!!

  • برچسب‌ها:,
  • نظرات درباره این مطلب