آخرین مطالب
 
  • نویسنده : حمیده آهنگری , نوشته شده در: ۲۹ تیر۱۳۹۸
  • پارسا خائف

    نام کامل: پارسا خائف

    تاریخ تولد: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴

    محل تولد و زندگی: اردبیل

    شروع آموزش حرفه ای : ۴ سالگی

    زندگی شخصی:

    دانش آموز مقطع هفتم می باشد، در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمد و تنها یک خواهر کوچک تر از خود بنام نفس دارد. این نابغه موسیقی در کنار خوانندگی نیز یک فوتبالیست حرفه ای مدرسه فوتبال یاران علی دایی است و در منتخب تیم اردبیل هم حضور موفق دارد.

    زندگی حرفه ای:

    فعالیتش را با موسیقی سنتی آغاز کرد و از کودکی به طور حرفه ای موسیقی را فراگرفت. پارسا در یک خانواده ی چهار نفره به دنیا آمده است و یک خواهر کوچک تر از خود به نام نفس دارد. پارسا خائف مقام اول جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش آواز ایرانی را به دست آورد.

    پارسا از سال ۱۳۹۱ زیر نظر  استادانی نظیر محمدعلی احدی و حیدر محرمی شروع به فراگری حرفه ی موسیقی خود کرد. فعالیت اش را با حضور در کلاس های آواز حوزه هنری و مجتمع هنری فدک در اردبیل پیش گرفت. او ابتدا با دستگاه های موسیقی سپس آوا شنایی کار کرد و اکنون نیز در سبک سنتی فعالیت حرفه ای خود را دنبال می کند.

    در سن ۱۲ سالگی و در سال ۹۶ در جشنواره موسیقی استان اردبیل با کسب مقام اول؛ خود را سر زبان ها افتاد و با بازخوانی قعطه اشک مهتاب استاد شجریان آنرا منتشر داد.از سال ۹۶ با ارکستر کودکان تبریز به سرپرستی قادر رودکیان شروع به کار کرد و سال ۹۷ در جشنواره موسیقی ملی در تهران به مقام اول رسید

    خائف در تابستان ۹۷ همزمان با عید قربان در تالار شهریار تبریز اولین کنتسرت خود را به مدت ۲ روز برگزار کرد و در همین سال برگزیده جشنواره بین الملی شمس و مولانا شد.

    پارسا خائف ار بهمن ۹۷ با حضور در شوی استعداد یابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در همان اولین اجرای خود به شدت نظرها را به خود جلب کرد. او همواره در اغلب رای گیری های مردمی بیشتر رای را کسب کرده است.

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

     

     پارسا خائف

  • برچسب‌ها:, , ,
  • فیروزه گفته :

    ای جانم صداش محشرشه

    حمید آهنگری گفته :

    سپاس از توجه شما

    ابراهیم گفته :

    صداش عالیه . علاقه به موسیقی سنتی رو در بین نسل جدید ایجاد کرد . موسیقی سنتی داره زنده میشه وانشاا… موسیقی بی محتوای وارداتی رو کنار خواهد زد

    ........... گفته :

    به نظر من صداش زیادی خوبه یعنی انقدر که خوبه بده خیلی جالبه یه حس جالبی تو صداشه که من دوسش دارم..

    نظرات درباره این مطلب