آخرین مطالب
 
  • نویسنده : حمیده آهنگری , نوشته شده در: ۹ مرد۱۳۹۸
  • محسن ابراهیم زاده

    • نام: محسن ابراهیم زاده
    • تاریخ تولد:۱۷ شهریور ۱۳۶۶
    • محل تولد: تربت حیدریه
    • محل سکونت: شهر قدس – تهران
    • وضعیت تاهل: مجرد
    • سبک : پاپ
    • پیشه: خواننده و آهنگساز
    • سال های فعالیت: از سال ۸۸ تا اکنون

    مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد.

    دوران کودکی و علاقه وی به موسیقی:

    از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود شروع به قرائت قرآن کرد. رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد. نهایت در سال ۱۳۸۸ موفق شد دوره های آموزش موسیقی را پیش استاد نیکنام بگذراند و در همان سال هم نخستین ملودی اش را با نام «هنوزم وقتی میخندی» با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و آن را منتشر کرد.

    این نخستین ساخته ابراهیم زاده با استقبال خوبی مواجه شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. همین روند ادامه پیدا کرد به طوری که محسن ابراهیم زاده در چند ساله اخیر با انتشار آهنگ های خود در فضای مجازی محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

    آغاز کار حرفه ای:

    اولین بار در سال ۹۴ وقتی ۲۸ ساله بود با آهنگ هنوزم بود در دل ها جا باز کرد اما شهرت اش در سال ۱۳۹۶ با تیتراژ ویدیویی برنامه مهتاب با آهنگی به نام سال نو شروع شد. نحوه ورود وی به این برنامه به آشنایی مهدی کرد مدیر برنامه هایش با قنبری تهیه کننده این برنامه بر میگردد که نقش زیادی در مسیر هنری اش داشت.

    مهدی کرد از مدیر برنامه و تهیه کننده با سابقه است که سالها در کنار مرحوم مرتضی پاشایی بود، آشنایی محسن با او از طریق فضای مجازی و دورادور شکل گرفت. بعدها ارتباط دو نزدیک تر شد و در حال حاضر او علاوه بر مدیر برنامه، تهیه کننده کارهای محسن نیز می باشد.

    گفته میشود کـه مهدی کرد، محسن ابراهیم زاده را از طریق شبکه‌هاي اجتماعی شناخته و با او ارتباط برقرار کرده و بعد از مدتی کـه بـه استعداد او در خوانندگی پی برده، تصمیم گرفته کـه مدیر برنامه‌هاي او بشود.

    وضعیت تاهل محسن ابراهیم زاده:

    محسن ابراهیم زاده ۳۱ سال سن دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت وی در گفتگو اي گفته فعلاً قصد ازدواج ندارد. هر از چند وقتی انتشار یکسری از عکس های او با طرفدارانش در کنسرت ها یا مکان های عمومی با تیتر جعلی ازدواجش منتشر می شود که صحت ندارد

    پرسپولیسی دو آتیشه:

    وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است. در گفت و گویی با رسانه ها ابراهیم زاده بیان کرد که طرفدار پر و پا قرص پرسپولیسی است. همین علاقه به این تیم باعث شد ۱۹ آبان ۱۳۹۷ در بازی بازگشت فینال جام باشگاه های آسیا بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن کنسرت ۸۰ هزار نفری زنده برگزار کند.

    اولین کنسرت:

    اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج برپا شد و با استقبال کم نظیر مخاطبان هم رو به رو شد. پس از این تاریخ وقفه ای به نسبت طولانی در کار او به وجود آمد و بالاخره محسن ابراهیم زاده در دی ماه سال ۱۳۹۶ در سالن میلاد تهران کنسرت بعدی خود را اجرا کرد و متعاقب آن در شهرهای کرج، بم، رفسنجان و کیش نیز کنسرت هایی را اجرا کرد.

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

     

    محسن ابراهیم زاده

  • برچسب‌ها:, ,
  • فربد گفته :

    بسیار کامل بود ممنونم

    حمید آهنگری گفته :

    خواهش میکنم

    نظرات درباره این مطلب