آخرین مطالب
 
  • نویسنده : حمیده آهنگری , نوشته شده در: ۱۷ مرد۱۳۹۸
  •  

    طرفداران ایرانی انریکه

    انریکه یکی از خوانندگان محبوب اسپانیایی است که طرفداران زیادی را در سراسر چهان دارد. او در جدید ترین پست خود در اینستاگرام از طرفداران ایرانی اش تشکر کرد. در ادامه به جزئیات مربوط به این خبر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

    طرفداران ایرانی انریکه

    انریکه ایگلسیاس،خواننده‌ی ۴۴ ساله‌ی اسپانیایی، در تازه‌ترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، به طرفداران ایرانی‌اش ابراز احساسات کرده است. این برای چندمین بار است که این خواننده‌ی مشهور ارادتِ خود را به ایرانیان نشان می‌دهد. او پیش از این نیز با یک ایرانی هم‌خوانی کرده بود و ترانه‌ای را نیز به زبان فارسی خوانده است.

    او در پست جدید دو عکس که توسط خانومی ایرانی گرفته شده است منتشر و از او تشکر کرده است و نوشته: «ممنون از تمام طرفدارانم در ایران برای فداکاری بی‌پایانتان که خود را به اجراها می‌رسانید، دوستتان دارم.» بسیاری از کاربران ایرانی به پست انریکه واکنش نشان دادند.

    انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی است. پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فونو ویزا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار موسیقی ایالات متحده و جهان تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های سبک موسیقی لاتین دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود.

    با مجموع حدود ۱۴۰ میلیون آلبوم و ترانه‌هایی که تاکنون از وی به فروش رفته، لقب پرفروش‌ترین هنرمند لاتین تاریخ را به خود اختصاص داده‌است. وی تاکنون بیش از ۲۰۰ جایزه از جشنواره‌های معتبری چون: گرمی و بیلبورد و امریکن موزیک اواردز و … دریافت کرده‌است.

  • برچسب‌ها:, , , ,
  • نظرات درباره این مطلب