آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۱۶ مهر۱۳۹۵
  • حضور بیتلز در مستند هشت روز هفته

    پنجاه سال از زمانی می‌گذرد که بیتلز با تورهای پرسروصدا و هواداران زیاد خود، بر دنیای موسیقی تسلط داشت. اعضای این گروه بعدها از هم جدا شدند، اما از یاد نرفتند. امروز دو عضو اصلی بیتلز، بعد از سال‌ها دوباره در کنار هم هستند.

    پل مک‌کارتنی و رینگو استار در برنامه مستند «هشت روز هفته» (Eight Days a Week)  به کارگردانی ران هاوارد که برای فیلم «ذهن زیبا» برنده جایزه اسکار شده بود، از بیتلز می‌گویند. این فیلم در مورد نحوه مشهور شدن گروه بیتلز و ارتباط افراد گروه با یکدیگر پس از فروپاشی گروه است.

    مک‌کارتنی در حالی که درباره فیلم توضیح می‌دهد، می‌گوید: «ما برای سال‌های سال، چهار نفر بودیم، بعد جدا شدیم، ولی هنوز هم چهار نفر بودیم… و بعد جان (لنون) درگذشت. برای همه ما خیلی سخت بود. فقدان او را همه جهان حس کردند، بنابراین می‌توانید بفهمید که ما چه حسی داشتیم…»

    مک‌کارتنی در مورد عنوان «هشت وز هفته» می‌گوید «داشتم به سمت خانه جان می‌رفتم. به علت سرعت زیاد، رانندگی برایم ممنوع شده بود. از راننده تاکسی پرسیدم چطوری؟ جواب داد «خوب! هشت روز هفته را کار می‌کنم». به خانه جان رسیدم و با هیجان گفتم «هشت روز هفته». با همین عنوان بود که آهنگ eight days a week را ساختیم». فیل

    استار در مورد اوایل شکل‌گیری بیتلز توضیح می‌دهد «حجم عظیمی از دیوانگی و جنون. یکی از بهترین خاطرات من ضبط نهایی بود و بعدش همه در یک ماشین نشسته بودیم. می‌دانستیم آهنگمان چهعساعتی از رادیو پخش خواهد شد. عالی بود. یکی از بهترین خاطرات من». استار اضافه می‌کند «اگر بیتلز را دوست داشته باشید، از این مستند خوشتان خواهد آمد.».

  • برچسب‌ها:, , ,
  • نظرات درباره این مطلب