آخرین مطالب
 
  • نویسنده : admin , نوشته شده در: ۳ بهم۱۳۹۶
  • درگذشت خواننده معروف پاپ جهان

    او مدتي بود كه به دليل بيماري، كه نوع آن اعلام نشده، در بيمارستان بستري بود. روسوس بيشتر به خاطر ترانه‌هاي سولويي كه در دهه‌هاي ۷۰ و ۸۰ به بازار داد، شناخته مي‌شود؛ ترانه‌هايي مثل «Forever and Ever»، «Goobye My Love» و «Someday, Somewhere». او عضو گروه راك پروگراسيو «افروديتز چايلد» (Aphrodite›s Child) هم بود. وی در سال ۱۹۷۷ در ساخت نمايش تلويزيوني «جشن ابيگيل» با مايك لي همكاري كرد و ساوندتراك آن را ساخت. روسوس در سال ۱۹۴۶ در اسكندريه مصر به دنيا آمد.

    پدرش يوناني و مادرش مصري و در اصل ايتاليايي‌تبار بود. او همراه پدر و مادرش در سه‌سالگي به يونان مهاجرت كرد؛ اين اتفاق بعد از بحران سوئز در اوايل دهه ۶۰ رخ داد كه طي آن پدر و مادر روسوس دارايي‌شان را از دست دادند. روسوس فعاليت در زمينه موسيقي را در ۱۷سالگي با پيوستن به گروهي به نام «The Idols» شروع كرد و حين حضور در اين گروه بود كه با ونگليس آشنا شد كه بعدها در گروه «افروديتز چايلد» با هم همكاري كردند. اين گروه سه آلبوم، از جمله «It›s Five O›Clock» توليد كرد و در اواخر دهه‌ ۶۰ در اروپا به‌خصوص در فرانسه بسيار محبوب بود.

    روسوس وقتي به صورت سولو شروع به انتشار آلبوم كرد هم چهره‌اي موفق بود. او در سال ۱۹۷۳ با آلبوم «Forever And Ever» موفق شد در چندين كشور به رتبه‌ يك جدول صعود كند. روسوس
    به جز موسيقي به خاطر ظاهر و مدل لباس‌هايي كه مي‌پوشيد هم معروف بود.

  • برچسب‌ها:, , , , , ,
  • نظرات درباره این مطلب